Het bestuur zorgt voor beleid gericht op een stabiele maar ook vernieuwende koers voor onze vereniging en haar leden. Het bestuur doet dit op basis van een meerjarenplan én met de benodigde ondersteuning en draagvlak van de leden.

De voorzitter leidt de vereniging en is de vertegenwoordiger van de vereniging naar binnen en naar buiten. Geesje Segers is onze huidige voorzitter. U kunt haar bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Jack Beurskens houdt als penningmeester de inkomsten en uitgaven van de vereniging scherp in de gaten en legt deze vast in de boeken. Hij zorgt ook voor de jaarlijkse begroting en verantwoording achteraf. Contact opnemen met Jack kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Onze secretaris Joep Haegens verzorgt de in- en externe correspondentie. Hij bewaakt de actualiteit van ons ledenbestand en zorgt er voor dat iedereen goed geïnformeerd is én bljjft over wat de vereniging bezighoudt.

Wilt u contact met onze vereniging?

Behalve de voorzitter, secretaris en penningmeester kent de vereniging nog twee algemene bestuursleden: Ben Wilmink (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) en Martin van Knippenbergh (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Zij beiden zetten zich breed in voor een aantal algemene en specifieke taken. Denk aan kennismakingsgesprekken met aspirantleden, het beoordelen van nieuwe aanvragen voor een ligplaats in de haven, overleg en aansturing van de schoonmaakactiviteiten, contacten met de technische commissie, beheren van de ideeënbus, contacten en deelname regioteam Watersportverbond (Ben Wilmink) en nog veel meer.