posteropendag2015De open dag van Water Sport Vereniging Poseidon rond ons 50-jarig jubileum op zondag 19 april was een groot succes. Uit de reacties van de naar schatting ruim 500 bezoekers maken wij op dat iedereen zich kostelijk vermaakt heeft bij de gratis activiteiten als:

Duikdemonstraties  in samenwerking met de reddingsbrigade Helden, Tegelen en Venlo
- Schminken voor de kinderen
Spellencircuit voor kinderen
- Demonstratie van een roofvisboot
Zeilinstructie in bootjes
- Boten bezichtigen
Meevaren in 10 persoonskano
Boottocht tussen de  jachthaven en Kasteel de Keverberg
- Workshop knopen leggen en touw splitsen

Onze grote dank aan iedereen die aan welke manier dan ook heeft bijgedragen aan deze unieke open dag, de deelnemende en met ons samenwerkende verenigingen en natuurlijk onze sponsors. Kijk voor een impressie van de open dag ook eens op Omroep Peel en Maas.  Foto's van onze open dag vindt u in het menu-onderdeel Fotoalbums. Lees HIER Het krantenartikel over het jubileum en de open dag.

Water Sport Vereniging Poseidon Kessel presenteert trots haar website. Kijk rustig rond, kom meer te weten over de geschiedenis van onze vereniging of geniet van foto's van onze mooie verenigingshaven, lees spannende en leuke reisverhalen van collega-watersporters en nog veel meer.

Leden van onze vereniging kunnen zich registreren (zie menu rechts boven). Na registratie is dan voor hen onder de menu-optie LEDENINFO in het hoofdmenu een apart beveiligd gedeelte van deze website beschikbaar.

Veel kijk- en leesplezier!