Informatie over onze vereniging

In de de volgende onderdelen vindt u informatie over onze vereniging. Kom meer te weten over onze historie en onze mooie jachthaven. In de rubrieken bestuur en commissies leest u onder meer hoe onze vereniging is georganiseerd .

Bloeiende vereniging

De zelfredzaamheid van onze leden is nog steeds onverminderd groot. Het haventerrein wordt volledig in eigen beheer door de leden onderhouden en diverse commissies zetten zich in voor de organisatie, uitvoering en ondersteuning van diverse activiteiten.

standbeeld
Samen een hobby delen, elkaar ontmoeten en samen de handen uit de mouwen steken
is een statement dat staat voor de kracht van W.S.V. Poseidon. Een bloeiende vereniging waarin de jachthaven het centrum vormt, het clubgebouw ‘ de Boei’ de uitvalsbasis is voor alle activiteiten en de leden het kapitaal zijn van de vereniging. Mensen in beweging, op en rond het water van de jachthaven in Kessel.

Een vereniging en jachthaven om trots op te zijn!